Garden by HM?



HM har lanserat en kollektion kläder med namnet Garden. Håller trädgården på att bli mer poppis? Jag tror bestämt det. Jag var i alla fall tvungen att kika på deras hemsida, här är mina favoriter till sommarens Garden-party!

Bildkollage med bilder från HM.

Vackra klänningar! Min favorit är den i vänstra hörnet med fickorna. Då kan man plocka med sig frön när man är ute och spatserar.

Bildkollage med bilder från HM.

Trevlig väska att bära med sina trädgårdsböcker ut i solen. En bandana är nästan ett måste för att slippa få håret i ögonen när man påtar i jorden. Sen att kollektionan även är "miljövänlig" gör det hela ännu bättre.

Ska du ha ett Garden party i sommar?




 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0